Angol C2 1 1 009 – KER C1
1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? – 9,70
3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? – 9,30
5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? – 9,46
6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) – 9,08
7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? – 9,45
8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? – 9,56
9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? – 9,44
Lemorzsolódás: 29,8%
Német C2 1 1 010 – C1-es szint
1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? – 9,95
3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? – 9,50
5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? – 9,86
6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) – 9,26
7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? – 9,77
8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? – 9,70
9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? – 9,88
Lemorzsolódás: 31%
Olasz C2 1 1 011 – C1
1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? – 9,94
3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? – 9,60
5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? – 9,60
6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) – 9,53
7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? – 9,93
8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? – 10
9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? – 9,80
Lemorzsolódás: 29%