2015. évi elégedettség-mérő eredmények

Angol C2 1 1 009 – KER C1

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? – 9,70

3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? – 9,30

5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? – 9,46

6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) – 9,08

7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? – 9,45

8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? – 9,56

9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? – 9,44

Lemorzsolódás: 29,8%

Német C2 1 1 010 – C1-es szint

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? – 9,95

3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? – 9,50

5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? – 9,86

6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) – 9,26

7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? – 9,77

8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? – 9,70

9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? – 9,88

Lemorzsolódás:  31%

Olasz C2 1 1 011 – C1

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? – 9,94

3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? – 9,60

5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? – 9,60

6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) – 9,53

7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? – 9,93

8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? – 10

9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? – 9,80

Lemorzsolódás: 29%