2020. évi elégedettség-mérő eredmények

Angol C2 1 1 009 – KER C1

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? – 9,65

3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? – 9,53

5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? – 9,41

6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) – 9,50

7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? – 9,62

8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? – 9,60

9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? – 9,50

Lemorzsolódás: 10 %

Német C2 1 1 010 – C1-es szint

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? – 9,50

3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? – 9,00

5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? – 8,75

6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) – 9,75

7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? – 9,50

8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? – 9,75

9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? – 9,50

Lemorzsolódás: 33%

Olasz C2 1 1 011 – C1

1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? – 9,80

3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? – 9,80

5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? – 9,80

6. Mennyire elégedett a képző intézmény által biztosított infrastrukturális feltételekkel? (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) – 9,80

7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? – 9,80

8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? – 9,80

9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében? – 9,80

Lemorzsolódás: 0 %